Comunicam un extras din Hotărârea nr. 14/ 18.03.2020 privind noul program de lucru al Baroului Bistriita Nasaud, pe perioada starii de urgenta :
- Restrangerea programului de lucru al personalului angajat astfel : luni – vineri intre orele 8.00 – 11.00 compartiment secretariat si SAJ Bistrita Nasaud ; intre orele 11.00 – 15.00 compartimentul contabilitate.
- Suspendarea activitatii cu publicul si limitarea accesului avocatilor in sediul Baroului Bistrita Nasaud si SAJ Bistrita Nasaud, urmand ca orice corespondenta sa fi expediata/ primita pe cale electronica (email sau fax).
- Se stabilesc urmatoarele exceptii, in ce priveste limitarea accesului : in cazul avocatilor care nu detin cont bancar, in vederea efectuarii unor plati si incasari. In aceste cazuri, avocatii se vor prezenta la sediul baroului doar ca urmare a programarii telefonice, prealabile facuta la serviciul contabilitate sau la SAJ Bistrita Nasaud.
- Suspendarea calcularii penalitatilor de intarziere aferente cotei datorate baroului pentru intreaga perioada pentru care s-a decretat starea de urgenta , precum pentru o perioada de 15 zile ulterior ridicarii starii de urgenta
- Aprovizionarea cu produse de curetenie / dezinfectante pe baza de alcool si clor si igienizarea sistematica, o data la fiecare 2 ore, in locurile unde se desfasoara activitati sepcifice, in vederea asigurarii preventiei elementare a raspandirii infectiei cu COVID19.
- Prezenta decizie va fi comunicataavocatilor prin intermediul postei electronice si va fi adusa la indeplinire prin grija compertimentelor secretariat si contabilitate.
CONSILIUL BAROULUI BISTRITA NASAUD
Decan,
Avocat Dacia Rübl
anexe :
Documente atașate
- 29. Hot nr. 14 din 18.03.2020 COVID19.docx (20.18 KB)